Ish Spirits går efter ny voksende vinniche

Det alkoholfrie segment vokser og vokser, og Ish Spirits, der laver chaufførvenlige udgaver af gin og rom, har nu kastet sig over en ny produktlinje, som særligt har stor medvind i USA.
Foto: PR / Ish Spirits
Foto: PR / Ish Spirits

En stadig større lyst til at undgå alt for mange kalorier og tømmermænd får forbrugere verden over til at kigge i retning af alkoholfri varianter af både øl og spiritus.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg