FødevareWatch

Mikrobryggeri indleder samarbejde med fest-app

Bryggeriet To Øl gør nu digitale ølsmagninger til en fast del af forretningen. "Vi vil gerne bringe vores kunder tættere på vores visioner," siger salgschef.

Foto: Finn Frandsen

Fremover behøver man ikke slå sig ned på mikrobryggeriet To Øl's egen bar for at få en klar indføring i sortimentet. I stedet kan de potentielle kunder slå sig løs i cyberspace ved hjælp af festplanlægningsappen Plzcome.

Det skriver virksomhederne i en pressemeddelelse.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier