I årevis har Carlsberg satset på specialøl – nu trækker corona i en anden retning

Med et marked viklet ind i en pandemi ser adm. direktør for Carlsberg Danmark, Peter Haahr Nielsen, ud over et dansk marked, som ikke er set før. Og hvordan kan illustreres med 10.000 kasser Rød Tuborg.
Foto: PR / Carlsberg
Foto: PR / Carlsberg

På cirka en uge blev 10.000 kasser revet væk.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også