I årevis har Carlsberg satset på specialøl – nu trækker corona i en anden retning
Med et marked viklet ind i en pandemi ser adm. direktør for Carlsberg Danmark, Peter Haahr Nielsen, ud over et dansk marked, som ikke er set før. Og hvordan kan illustreres med 10.000 kasser Rød Tuborg.

På cirka en uge blev 10.000 kasser revet væk.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Carlsberg sætter "Plan B" i kraft i Rusland
For abonnenter
Der vil gå år før vi igen drikker øl som vi plejede
For abonnenter