FødevareWatch

Tidligere Coop-chef vil sælge plantedrikke på abonnement

For ganske nyligt kom de første Dryk-produkter på karton, og nu er folkene bag klar med et koncept, der skal give dansk gennemslagskraft uden for dansk detailhandel.

Foto: PR / Dryk

I et plantebaseret marked, hvor hypen er stor, og produkterne mange, bliver det stadigt sværere og sværere at få taletid som ny producent.

Christian Christensen, direktør i producenten Dryk, har efter et par års benarbejde og en navneændring undervejs nu endelig fået sine produkter klar til lancering i Danmark, og de kommer på lidt utraditionel vis ud over rampen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Højere omkostninger rammer Danish Crown på indtjeningen i halvåret

Halvårsregnskabet for kødkoncernen viser fremgang på toplinjen, mens indtjeningen falder som følge af dyrere energi, transport og emballage. Salgsfokus er rettet på omstilling væk fra Kina og mere afsætning i Europa og markeder som USA og Japan. Fokus på flere plantebaserede produkter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier