FødevareWatch

Hastigt voksende alkoholfri øl lander i dansk detail

Det går stærkt med en international udrulning af en alkoholfri specialøl, som er blevet til i et samarbejde mellem Carlsberg og Brooklyn Brewery. Ifølge brandansvarlig Nikolaj Birkerod Madsen er markedet herhjemme endnu ikke modent til en almindelig lancering.

Salget af alkoholfri øl vokser markant i disse år, og lanceringerne på markedet kommer i en lind strøm. | Foto: Lars Nybøll, Jyllands-Posten

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Skovlyst-strategi kulminerer i coronaår

Bryggeriet Skovlyst er vokset i det seneste år ved at være meget orienteret mod salg i næsten alle danske detailkæder. Corona-pandemien får en del af æren, men ifølge ny direktør var det et godt år uanset hvad.

Spar indtager midten af København med luksusvarer og convenience

Kædens nyeste satsning i hovedstaden skal tiltrække både de velhavende københavnere og folk på farten. "I modsætning til vores konkurrenter har vi mulighed for at skalere konceptet ned, så det passer til mindre butikker," siger den konstituerede kædedirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier