FødevareWatch

Special- og premiumøl fortsætter fremgang, men Carlsberg-salget lider

Der er tocifret fremgang hos flere af de special- og premiumbrands, som Carlsberg satser meget på, men ved siden af det er salget af det traditionelle hovedbrand Carlsberg samlet gået tilbage i 2019. Ifølge topchef Cees 't Hart er det særligt den britiske forretning, som stadig er udfordrende.

Salget af Carlsberg-øl i Storbritannien har længe været under pres. Foto: PHIL NOBLE/REUTERS / Ritzau Scanpix

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier