FødevareWatch

Dansk kaffekapselkoncept sætter kurs mod Europa

Efter lancering i Danmark, Norge og Sverige, mener aarhusiansk selskab bag billige kaffekapsler til maskinerne fra Nespresso og Lavazza, at tiden er moden til et større europæisk eventyr.

Foto: PR / Nestlé

Den aarhusianske virksomhed Kaffekapslen, der har slået hul på kapselmarkederne i Danmark, Norge og Sverige, sætter nu kursen mod det franske marked, fremgår det af en udsendt meddelelse.

Her er det håbet, at man på lignende vis kan finde en plads til onlinesalg af kendte, store brands og billige kapselalternativer, der passer ned i maskinerne fra bl.a. Nespresso, Dolce Gusto, Tassimo og Senseo.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier