FødevareWatch

Energidrik udsolgt på 72 timer efter Løvens Hule

To iværksættere fra Roskilde pitchede deres energidrik i TV-programmet Løvens Hule, og nu har 26 interesserede investorer meldt sig på banen.

Meny i Roskilde er et af de steder, som forhandler Lasse Søkilde og Adrian Valentins energidrik Bold, som er blevet præsenteret i DR-programmet Løvens Hule. Foto: Bold Drinks PR-foto

Der gik ikke mere end 72 timer fra DR-programmet Løvens Hule rullede over skærmen i starten af januar, så var hele lageret af Bolds energidrikke udsolgt, skriver Roskilde Avis.

Iværksætterne Lasse Søkilde og Adrian Valentin havde nemlig været forbi programmet og pitchet deres idé, og selvom løverne ikke bed på, var forbrugerne tilsyneladende vilde med den, skriver mediet.

Derfor gør selskabet sig nu klar til at fylde lageret op på ny med 250.000 dåser.

Efter programmet har Bold Drinks fået henvendelser fra 26 interesserede investorer, og de to iværksættere har fundet en distributør, der skal få energidrikken ud i flere kæder og udlandet.

Energidrikken består af tre shot kaffe, mælk og sukker og bliver produceret i Münster i Tyskland.

Nørrebro-producent sender økologisk energidrik ud til hele landet

State Drinks vokser eksplosivt og vil erobre nye lande: "Ambitionerne er enorme"

Coca-Cola kaster sig direkte ind på markedet for energidrikke i Danmark

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier