FødevareWatch

Trods indbringende år: Bundlinjen falder for drikkevareleverandør efter opkøb

Opkøb af juiceselskab i 2018 har haft stor betydning for Ambrosia Groups seneste regnskabsår – både på den positive og negative front. Adm. direktør Michael Halborg-Bendtsen er dog ikke bekymret og forudsiger et år med vækst.

Foto: PR/Juicorganic

Regnskabsåret i drikkevareleverandøren Ambrosia Group fra Hvidovre har været præget af opkøbet af juiceselskabet Juicorganic, der i oktober 2018 blev en del af virksomheden.

Det fortæller adm. direktør for Ambrosia Group, Michael Halborg-Bendten, der i år kan prale af et bruttoresultat, der udgør 18,359 mio. kr. mod 8,479 mio. kr. sidste år.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier