Trods indbringende år: Bundlinjen falder for drikkevareleverandør efter opkøb
Opkøb af juiceselskab i 2018 har haft stor betydning for Ambrosia Groups seneste regnskabsår – både på den positive og negative front. Adm. direktør Michael Halborg-Bendtsen er dog ikke bekymret og forudsiger et år med vækst.

Regnskabsåret i drikkevareleverandøren Ambrosia Group fra Hvidovre har været præget af opkøbet af juiceselskabet Juicorganic, der i oktober 2018 blev en del af virksomheden.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Kriseramt juiceproducent leverer nyt lavpunkt
For abonnenter
Rigmand forlod dansk juicefirma: Nu er stifter bortvist
For abonnenter
Ny direktør på plads i Juicorganic
For abonnenter