FødevareWatch

Iværksætter sendte 100.000 ginflasker på markedet i 2019 og fik Maersk-chef i ejerkreds

Nordic Gin House, der mærker konkurrencen i et fyldt ginmarked, øgede salget med 17 pct. i 2019, ifølge direktøren. Koncerndirektøren for Maersk Broker er trådt ind i ejerkredsen.

Jakob Vallentin, adm. direktør og stifter af Nordic Gin House, sendte sin første gin på markedet i april 2018. Foto: Nordic Gin House / PR-foto

Anerkendelser i guld, sølv og bronze fra USA til Fjernøsten pryder ginflaskerne hos Nordic Gin House, der sendte sin første gin på markedet for snart to år siden.

Selvom den internationale hæder har sin værdi, når kunder såvel som indkøbere skal vælge mellem, om det er den ene eller anden ginflaske, de skal hive ned fra hylden, er konkurrencen om opmærksomheden stor. Ikke mindst på grund af et anseeligt antal producenter. Og det mærker spiritusmanden bag Nordic Gin House, Jakob Vallentin.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier