FødevareWatch

Flere partnere hopper ombord i Carlsbergs fiberflaske-koncept

Godt tre år efter Carlsberg præsenterede opfindelsen The Green Fiber Bottle er papirølflasken rykket lidt nærmere virkeligheden. Bryggerikæmpen har fået følgeskab af Coca-Cola, The Absolut Company og L’Oréal i et nyt papirflaskefællesskab.

Foto: PR / Carlsberg

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Paradis har solgt sin amerikanske forretning

Efter udfordringer på det nordamerikanske kontinent har Paradis endelig fundet en køber til sine 14 butikker i Californien. Den nye ejer vil føre nogle af de planer ud i livet, som de danske ejere ikke har haft penge til, siger bestyrelsesformand Jan Steenhard.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier