FødevareWatch

Carlsberg ændrer opskrift – øllen var for dårlig

Med en modig kampagne fortæller Carlsberg briterne, hvorfor bryggeriet har ændret opskriften på en Carlsberg Pilsner.

Foto: Rune Pedersen/POLFOTO/arkiv

Briterne elsker Carlsberg. Eller rettere: De elsker mange af Carlsbergs slogans og reklamekampagner, som er blandt verdens bedste. Det er straks værre med produktet fra Carlsberg.

Briternes sans for humor er velkendt, og de har virkelig taget Carlsbergs slogan "Probably the best beer in the world" og andre til sig. Men de har også givet det et britisk tvist. Og det er knap så flatterende.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Stor uenighed om omfanget af sexismesager i restaurationsverdenen

Flere restauranter er begyndt at få øjnene op for sexisme- og chikaneproblemer, men der er grundet få indberettede sager uenighed om, hvor stort problemet i virkeligheden er. ”Bare fordi, der ikke kører nogle sager, betyder det ikke, at der ikke er et problem,” siger talsperson fra 3F.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier