FødevareWatch

Bittert fjerde kvartal hev glansen af Aperol-ejers 2018

Ledelsen i den store spiritus- og likørkoncern Campari er forsigtige med at spå om 2019 efter et 2018, der frem mod afslutningen var udfordrende.

Med udsigt til et godt 2018 udgjorde fjerde kvartal en streg i regningen for både aktionærer og ledelse i den italienske Campari-koncern, der står bag brands som Aperol og Campari.

På linje med forventningerne leverede koncernen i 2018 et salg på 1,71 mio. euro. Salget i fjerde kvartal voksede med 2,1 pct., hvilket var markant mindre end i de første ni måneder af året, hvor væksten var på 6,6 pct., fremgår det af årsregnskabet.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier