FødevareWatch

Digitale problemknusere: Sådan skal Carlsberg få vækst i Europa

Torsdag fik idéerne frit løb til CBS Case Competition, og for Carlsberg kan det noget helt særligt at få idéer direkte fra målgruppen.

Foto: CBS

Apps og QR-koder vandt. En kombination af teknologi og socialt samvær samt bæredygtighed ramte helt og aldeles ind i, hvad casevirksomheden efterspurgte i spørgsmålet om, hvordan verdens tredjestørste bryggeri kunne blive endnu større.

Nancy Cruickshank, senior vice president for digital business transformation i Carlsberg, forklarer, at det dog ikke er uvant for Carlsberg at få nye idéer fra netop denne målgruppe. De bruger selv især de digitalt indfødte til at optimere den digitale agenda fremadrettet.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gartner forventer bedre tilstande til foråret

Fynske Alfred Pedersen & Søn forventer, at de 30 afskedigede medarbejdere og mere normale el- og gaspriser vender tilbage til foråret. Prisen på tomater vil dog stige: "Detailhandlen virker mere nervøs, end vi gør," siger direktøren.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier