FødevareWatch

Det globale salg af flaskevand er vokset med 48 pct

Over fem år er salget af såkaldt premium-flaskevand vokset med 48 pct., viser ny opgørelse.

San Pellegrino er blandt de vandproducenter, der har gavn af væksten i salget af vand på flaske. | Foto: Premium Aqua

Tørsten efter dyre vandflasker ser ikke ud til at være toppet endnu.

En undersøgelse fra analysehuset Zenith Global viser ifølge Beverage Daily, at det globale salg af premiumprodukter sidste år voksede med 4,8 pct. opgjort i volumen og 8,1 pct. opgjort i værdi.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Barkoncern: Branchen er økonomisk underdrejet

I Rekom har man ovenpå onsdagens pressemøde og dertilhørende restriktioner svært ved at forstå, hvorfor det netop er nattelivsbranchen, der skal holde igen. "Det er ikke vores målgruppe - de 18 til 40 årige, der ligger højest i statistikkerne over smittede," siger koncernens politiske direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier