FødevareWatch

Coca-Cola præsenterer fire nye smagsvarianter i stor relancering

Coca-Cola vil have mere fart under salget af Diet Coke, og derfor har amerikanerne vendt op og ned på produktlinjen, hvor man i fremtiden kan finde cola-varianter med blodappelsin og mango.

I et forsøg på at genskabe noget af den position, som produktlinjen Diet Coke tidligere har haft på det amerikanske marked, har Coca-Cola præsenteret den største makeover af brandet nogensinde.

Udover et redesign og ny emballage har den store amerikanske producent også tilføjet fire nye smagsvarianter, som i fremtiden kan findes i USA ved siden af den originale sukkerfrie Diet Coke. Udover en kirsebærudgave, som også i almindelige colaer traditionelt har stor udbredelse i hjemlandet, findes der nu også sukkerfrie udgaver med ingefær og lime, blodappelsin og mango.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier