FødevareWatch

Amerikansk detailkæmpe vil øge onlinesalg med 40 pct.

Verdens største detailkoncern, amerikanske Walmart, skruer for alvor op for indsatsen på nettet, og næste år er det forventningen, at salget stiger med 40 pct.

I et forsøg på at følge fremadstormende Amazon i hælene skruer verdens største detailkoncern op for onlineindsatsen.

Ifølge Reuters har Walmart præsenteret et forecast der siger, at onlinesalget i 2018 skal med massive 40 pct., og at omsætningen fra nethandel ved udgangen af 2019-regnskabsåret skal udgøre i alt 20 mia. dollars, svarende til 125,9 mia. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier