FødevareWatch

Meny-direktør om discountsats: Vi har ikke været tydelige nok hidtil

Dagrofa-supermarkedskæden springer mere åbenlyst ud som en spiller på lavprisscenen med nyt sats. Det er afgørende, at det lokker flere kunder til kædens forretninger, fortæller kædedirektøren. Han understreger dog, at der ikke ændres en tøddel ved Menys overordnede koncept.

Kædedirektør i Meny, Kenneth Pedersen. Foto: PR

Med initiativet Discountmatch kaster Meny-kæden sig i højere grad ind i kampen om de mere prisorienterede kunder.

Ifølge kædedirektør, Kenneth Pedersen, har Meny ikke været tydelig nok til at fortælle forbrugerne, at den fører et stort sortiment, der kan konkurrere med discountkæderne på pris.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier