FødevareWatch

Fødevarer får snitflade på ny markedsplads hos Dansk Supermarked

Dansk Supermarked vil samle det danske detailmarked på en ny online-handelsplatform, hvor fødevarer også får en plads. Kølekædevarer kommer ikke med fra start, siger koncerndirektør.

Kenneth Nielsen, koncerndirektør for e-handel i Dansk Supermarked. | Foto: PR

Den danske detailbranche skal samle sig for at være bedre rustet til at modstå konkurrence fra online handelsgiganter som Amazon og Alibaba. Det er udgangspunktet for Dansk Supermarkeds nye onlinemarkedsplads, der skal bygges i bedet af Wupti.com.

Hos kinesiske Alibaba, der er verdens største handelsplatform, får fødevarer en større og større rolle. Fødevareområdet er dog ikke det primære fokusområde for Dansk Supermarkeds nye platform.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier