FødevareWatch

Dansk Supermarked skruer ned for online-sats

Halvandet år efter købet af Iposen.dk og Dansk Supermarkeds entre på markedet for onlinehandel med fødevarer dropper detailkoncernen en del af satsningen.

Foto: PETER MYDSKE

Da Dansk Supermarked i september 2015 købte Iposen.dk var planen, at onlinebutikken, som primært leverer fødevarer til offentligt visiterede kunder, skulle bidrage med 1,2 mia. kr. i omsætning.

Men ifølge Berlingske har Dansk Supermarked droppet en del af planerne om at vokse inden for levering til de visiterede kunder, og i stedet vil man alene fokusere på levering til små og mellemstore offentlige institutioner.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier