FødevareWatch

Superbrugsen-chef ser nysgerrigt på ny konkurrent

Danmarks største supermarkedskæde har brugt mange kræfter på at differentiere sig fra den stadigt voksende discountsektor. Men Meny-kædens ankomst har fået kædedirektør Kenneth Pedersen til også at rette opmærksomheden på tiltag i den fremadstormende nye konkurrent.

Foto: Presse/Coop

Der bliver trykket på rigtig mange knapper i den nye Dagrofa-kæde Meny, og med jævne mellemrum dukker der nyheder op om, at der i de 119 butikker nu igen bliver rullet et initiativ ud, der skal lokke flere kunder inden.

Fredag formiddag var det nyheden om, at man i Meny-butikkerne, der kun har eksisteret som koncept siden maj, ser et potentiale i de mere end én million danskere, som har en eller flere allergier. For fremtiden skal der derfor laves hele afdelinger for fødevarer, der er renset for de tilsætningsstoffer, som allergikerne ikke kan tåle.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier