Meyers udvider detailsalget via samarbejde med Nemlig.com
Meyers udvider detailsalget ved at indgå samarbejde med onlinesupermarkedet Nemlig.com med ambitionen om at vokse på salg til detail og foodservice.
Mens Meyers måske er mest kendt for frokostordninger og kantiner, sælger selskabet også færdigretter i supermarkeder og til foodservice, og den gren af virksomheden skal vokse.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Meyers går stille og roligt frem efter ejerskifte
For abonnenter
Opkøb giver kantineselskab dundrende underskud
For abonnenter