Rema-topchef: "Vores koncept passer til tiden"
Med rekordomsætning og øgede markedsandele fastholder den norskejede købmandskæde sit fokus på egne varer og økologi, som den danske topchef mener også passer til den tid, der kommer efter krisen.
Forbrugernes søgen mod discountkæderne viser sit tydelige udslag i 2022-årsregnskabet fra Rema 1000 Danmark, som er landet her til morgen med en bundlinje på 619 mio. kr. og en omsætning på 24,7 mia. kr.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Rema 1000 øger salget i butikkerne med 10 procent
For abonnenter
Bundlinjen taber pusten i Reitan Retail
For abonnenter