Concito: Supermarkeder kunne relativt let skubbe forbruget i grøn retning

Supermarkeder burde påtage sig et større ansvar for at skubbe forbruget i grøn retning, mener Concito efter en undersøgelse af detailhandlens markedsføring og butiksindretning.
Foto: Miriam Dalsgaard/Politiken/Ritzau Scanpix.
Foto: Miriam Dalsgaard/Politiken/Ritzau Scanpix.

Supermarkederne ville nemt kunne styrke det grønne - og klimavenlige - forbrug i de danske hjem, men gør det ikke.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg