Meny fortsætter drikkevarestrategien med stor kaffesatsning

Tidligere har Dagrofa-kæden haft succes med specialølssatsninger, og nu retter man fokus på kaffen. Danskerne vil have mere kvalitet, og det skal dagligvarekæden give dem, siger kommerciel direktør.
Foto: Pr/dagrofa
Foto: Pr/dagrofa

Det seneste årti er danskernes interesse for kaffe steget, og Danmark er oven i det en af de mest kaffedrikkende nationer i verden. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også