Dagrofa laver større rokade
Per 1. februar får Dagrofa en stribe nye kategorigruppechefer som led i en større organisationsændring.
Blandt andet er Morten Skov Nielsen blevet tildelt ansvaret for kategorierne konfekture, chips, snacks, tobak, hård non-food, personlig pleje, husholdning og drikkevarer, herunder både øl, vand, kaffe og te.
Det offentliggør hovedpersonen selv i et opslag på LinkedIn.
”Jeg ser helt vildt frem til at tage fat på arbejdet sammen med mit nye super-team og resten af mine kollegaer i Dagrofa. Jeg ser også frem til at fortsætte det tætte, innovative og udviklende samarbejde med nuværende leverandører og til at tage hul på samarbejdet med nye,” skriver Morten Skov Nielsen i opslaget.
Den nye kategorigruppechef er ikke ny i Dagrofa, hvor han siden 2017 har båret forskellige titler. Blandt andet som kategorichef for near-food-kategorien og senest som kategorichef for drikkevarer og tobak.
Derudover er også Kristine Pilgaard blevet forfremmet til kategorigruppechef for Food, ligesom Peter Mikkelsen er udpeget som ny kategorigruppechef for kampagner samt vin og spiritus-kategorien.
Lars Frost, der tidligere har haft titel af at være kategorichef for kolonial, brød, bake-off og køl og dybfrost, er ny indkøbschef for private label, mens Steffen Schriever Winther er ny private label-chef. Sidstnævnte har senest båret titlen sourcing manager for private label i Dagrofa-koncernen.
Den store rokade blev offentliggjort af kategorigruppedirektør Michael Christensen, der på sin LinkedIn skriver:
”I dag har vi offentliggjort en rokade på nogle af ledelsesposterne og kategoriområderne i Dagrofa Kategori Ringsted. En offensiv ændring, der skal sikre, at vi kommer ’Først Med Fremtidens Fødevarer’, styrker vores private label og kampagneorganisation, samt - ikke mindst – accelererer vores udrulning af løbende forhandlinger til alle leverandører.”
Relaterede artikler:
Dagrofa henter ny kategorigruppechef
For abonnenter