Forbrugerne forventer ifølge detailekspert politisk stillingtagen fra brands

Den seneste uges prisreduktion på frugt og grønt svarende til en fjernelse af momsen i Coop 365discount-butikkerne har fået salget på især grønne basisvarer til at stige markant. Det viser, ifølge detailekspert, at det virker både som incitament og som politisk statement.
Foto: Miriam Dalsgaard
Foto: Miriam Dalsgaard

Den seneste uges markant billigere frugter og grøntsager i Coop 365 discount har hævet salget af de to kategorier markant, og især basisvarer som kartofler, kål og løg har solgt langt mere end normalt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også