FødevareWatch

Salling Groups nye discountsatsning får blandet modtagelse af konkurrenterne

Lanceringen af Salling Groups nye discountkoncept, Basalt, kan ifølge Lidl Danmark risikere at irritere kunderne.

Foto: PR / Linkedin

Den yderligt skærpede konkurrence på discountmarkedet som følge af Salling Groups nye discountsatsning, Basalt, får hverken Lidl, Rema 1000 eller Coop-kæderne til at ændre strategi.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier