FødevareWatch

Irma vil bruge frihed til at skrue op for udvikling af egne varemærker

Fremover skal Irma løse flere opgaver selv i stedet for at få hjælp fra moderskibet Coop. ”Vi skal kunne noget mere i forhold til udvikling af egne varemærker,” siger kædedirektør.

Irma har i dag 68 butikker i Danmark. Næste år har kæden planer om at åbne yderligere to butikker, fortæller kædedirektør. | Foto: Jørgen Rudbeck

Den store rokade i Coop, som blev meldt ud tirsdag aften – og som primært betyder et farvel til Fakta og en sammenlægning af Kvickly og Superbrugsen – medfører også ændringer for Irma.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Dagli' Brugsen lukker yderligere to butikker

Dagli’ Brugsen føjer yderligere to butikker i provinsen til listen over butikker, der skal lukkes i den kommende tid. I forvejen havde dagligvarekæden meddelt, at fire butikker lukkes.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier