FødevareWatch

Coops mærkevareværdi stiger til næsten 7 milliarder kroner

Coop-koncernens brandværdi er steget til 6,8 mia. kr., viser måling af de største danske mærker foretaget af Brand Finance.

Coop og Legos brandværdier er bl.a. vokset på grund af virksomhedernes fokus på ESG og e-commerce, vurderer Brand Finance. | Foto: Finn Frandsen

Den samlede værdi af både Lego og Coops varemærker er steget med 13 pct. siden sidste år, ifølge en årlig måling fra konsulentbureauet Brand Finance.

Lego indtager for syvende år i træk en førsteplads på bureauets liste med en brandværdi på 38,7 mia. kr.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"

Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.

Miljøminister klar til stramme krav til klimadokumentation

Mens EU er på vej med krav om satellit- og GPS-dokumentation på en række fødevarer, der skal mindske afskovning, er regeringen nu allerede klar til at gå endnu længere. Om få år kan man forhåbentlig også knytte krav til påvirkning af andre økosystemer, siger Lea Wermelin (S) til FødevareWatch.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier