FødevareWatch

Discountkæde kalder Sallings prisloft "en kampagne"

Konkurrent på dagligvaremarkedet er kritisk over for Salling Groups prisloft, som netop er blevet udvidet til også at omfatte mærkevareprodukter.

Foto: Annika Byrde

Mens Salling Group høster likes på Linkedin på nyheden fra topchef Per Bank om, at koncernen låser topprisen på flere varer, er andre mere lunkne.

Hos Rema 1000 giver man ikke meget for, at Salling Group har udvidet sit prisloft-tiltag, der betyder, at dagligvarekoncernen indfører en maksimal pris på en række varer. I første omgang gjaldt det op mod 200 primært private label-varer, men nu omfatter prisloftet også omkring 100 mærkevareprodukter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gynger og karruseller på Chr Hansens fødevaremarkeder

Mens kvartalstallene i stor stil ligger indenfor skiven, er der store forskelle at finde på ingredienskoncernens markeder på fødevareområdet. Nordamerika kører for fuld damp, mens Kina er bremset mere op på yoghurtfronten som følge af pandemien.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier