
Salling Group udvider sit eget tiltag om et såkaldt prisloft, der skal sætte et maksimum på priserne på en lang række basisvarer.
Nu sætter Danmarks største dagligvarekoncern målt på omsætning også et prisloft på en række mærkevareprodukter som økologisk leverpostej fra Stryhns, Gøl-pølser fra Danish Crown, Ota Solgryn, is fra Mars, shampoo fra Unilever, Pepsi fra Royal Unibrew, Peter Larsen Kaffe, Marabou mælkechokolade og hårpleje fra Palmolive.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra FødevareWatch
Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"
Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.