FødevareWatch

Kædedirektør: Dagrofas købmandskæder vokser på omsætning og markedsandele

Koncernen vil over den næste strategiperiode investere et trecifret millionbeløb i Dagrofas kæder, hvor både butiksåbninger og sortimentudvikling skal fastholde den nye strøm af kunder.

Foto: Jørgen Rudbeck

I takt med at nytårsklokkerne ringede det nye år ind, betød januar også en ny strategiperiode i Dagrofa-koncernen under navnet "Fremgang Sammen".

Den nye strategi har bl.a. afsæt i koncernens tre mindste kæder Spar, Min Købmand og Let-Køb, hvor budgettet for den næste strategiperiode samlet er på 450 mio. kr. for alle koncernens kæder ud af det samlede strategibudget på 1,1 mia. kr., der i november blev præsenteret af Dagrofa-topchefen Tomas Pietrangeli.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier