FødevareWatch

Irma sætter navn på ny kommerciel direktør

Coop-kæden napper endnu en Løgismose-profil, som skal arbejde i toppen af Irma-kæden.

Foto: PR / Coop

I februar var det Charlotte Nilsson Norby, der skiftede fra et job i Løgismose til en stilling som kædedirektør i Irma, og nu følger så 43-årige Cathrine Holmegaard Aarup.

Ifølge en pressemeddelelse skal den 43-årige være kommerciel direktør i Irma, hvor Charlotte Nillson Norby så sent som fredag stoppede i jobbet som kædeansvarlig. Hun skal fremover være ansvarlig for dagligvareindkøb i alle Coops kæder som kategoridirektør for Coop Food.

Coop rykker rundt i direktørtruppen

Foto: PR / Coop
Foto: PR / Coop

Cathrine Holmegaard Aarup har været i Løgismose siden 2018, hvor hun har været ansvarlig for detailsalg. Før det var hun ti år i spirituskoncernen Diageo, ligesom hun også har en fortid med sig fra analysevirksomheden The Nielsen Company.

”Med Cathrine på holdet får vi en kollega, der har et stærkt analytisk fundament, en skarp kommerciel sans og en stor kærlighed til kvalitetsfødevarer,” siger Jan Larsen, der netop er tiltrådt som kædedirektør i Irma.

Forud for Charlotte Nilsson Norbys kortvarige tiltræden som kædedirektør i Irma var det daværende kommercielle direktør Rikke Wolff, der i en periode var konstitueret kædedirektør i kæden.

Ny kategoridirektør skal frigive kommercielle kræfter til Coops kæder


Mere fra FødevareWatch

Gorillas fyrer 300 ansatte – fremtid i Danmark er uvis

Hård konkurrence på ”last mile delivery”-markedet får tyske Gorillas til at skære til og sadle om. Fremover vil fokus være på Tyskland, Frankrig, Holland, Storbritannien og USA, mens fremtiden for den danske forretning hænger i en tynd tråd.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier