FødevareWatch

Coops discount-spydsspids skal ramme de unge

Nye butiksåbninger og en milliardinvestering markerer Coop365discount-kædens endelige lancering på det danske marked. Kæden skal skubbe til dagsordenen med plantebaserede varer og økologi, hvor kæden skal være førende i den danske detailhandel.

Jeff Salter blev i november ny kommeciel direktør for Coop365discount og Fakta. | Foto: PR / Coop.

Det nye år markerer i Coop en ny strategi for koncernens nyeste kæde Coop365discount, der i løbet af det nye år med en markant millioninvestering skal åbne et trecifret antal butikker.

Det fortæller Jeff Salter, der i november tiltrådte i rollen som kommerciel direktør for Coops to discountkæder Fakta og Coop365discount.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier