FødevareWatch

Netto-oprydning har medført kulturændringer fra kassen til hovedkontoret

Nettos seneste butikskoncept, der er blevet rullet ind i mere end 200 butikker siden 2018, har skabt markante forandringer i både butikker og bagland, fortæller kædedirektør Michael Løve.

Foto: PR

Med lanceringen af Netto 3.0-konceptet i 2018 fulgte en stribe forandringer i den Salling Group-ejede discountforretning.

Butikkerne skulle være moderne og indrettede, så de i højere grad udstråler nordisk discount end traditionel tysk slagtilbudsbaskeri, og i baglandet blev der også rusket op i traditionelle arbejdsgange.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier