FødevareWatch

Rema 1000 topper igen dansk imagemåling

En ny imagemåling blandt danske dagligvarebutikker viser, at Rema 1000 fortsat løber fra resten. I bunden er der et mindre overraskelser.

Foto: Olivia Loftlund/Ritzau Scanpix

Traditionen tro - fristes man efterhånden til at sige - ligger Rema 1000 helt i toppen af en ny imagemåling, som analysevirksomheden Yougov har gennemført.

På listen over de ti mest populære dagligvarekæder, når det handler om parametre som kvalitet, generelt indtryk, værdi for pengene, anbefaling, omdømme og kundetilfredshed, er der langt ned til nummer to.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ketchupeffekt redder resultatet hos kæmpen Euro Cater

Den nordjyske Euro Cater-koncern, der omsætter for over 8 mia. kr., har igen haft et svært og coronapåvirket regnskabsår. Samlet blev det dog til et positivt resultat i et år, hvor store nedgange blev afløst af store opture, siger økonomidirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier