FødevareWatch

Rema 1000 topper igen dansk imagemåling

En ny imagemåling blandt danske dagligvarebutikker viser, at Rema 1000 fortsat løber fra resten. I bunden er der et mindre overraskelser.

Foto: Olivia Loftlund/Ritzau Scanpix

Traditionen tro - fristes man efterhånden til at sige - ligger Rema 1000 helt i toppen af en ny imagemåling, som analysevirksomheden Yougov har gennemført.

På listen over de ti mest populære dagligvarekæder, når det handler om parametre som kvalitet, generelt indtryk, værdi for pengene, anbefaling, omdømme og kundetilfredshed, er der langt ned til nummer to.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Social Foodies er gået i rekonstruktion

Iskæden med syv butikker er gået i rekonstruktion efter en stribe år med milliontab og negativ egenkapital. For nylig rejste kædens revisor betydelig tvivl om den fortsatte drift i regnskabet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier