FødevareWatch

Coop Prime-kunder har optanket for en milliard kroner

Tæt på 60.000 kunder er tilknyttet Coops loyalitetsprogram.

Foto: Torben Stroyer

Siden loyalitetsprogrammet Coop Prime blev lanceret i august sidste år har tæt på 60.000 kunder optanket deres Primekonto med over en milliard kr.

Det skriver Dagligvarehandlen på baggrund af et interview med Morten Viktor, der er direktør i Coop med ansvaret for koncernens onlineaktiviteter og digital udvikling.

Der er dog stadig et godt stykke op til målsætningen om 100.000 Prime-kunder i 2021.

"Det er et relativt nyt og fuldstændig banebrydende koncept i detailhandlen – ikke bare i Danmark men i hele verden. Det har eksisteret i et år, og det tager lang tid at bygge et brand op, og det tager lang tid at bygge et kendskab op til et banebrydende nyt koncept. Det ændrer ikke ved, at konceptet er rigtigt, og vi har tænkt os at blive ved," siger Morten Viktor.

Afgørelse i sagen om Intervare og København Kommune blev stoppet 

Forsmag på ny Coop-strategi: "Butikkerne skal sættes mere fri"

Norsk Nemlig.com-pendant går efter landets discountsektor 

Mere fra FødevareWatch

Leje af skibe er langtfra et ukendt fænomen for Coca-Cola

Det vakte stor opsigt, da en chef fra Coca-Cola for nylig meldte ud, at selskabet grundet pressede forsyningskæder havde chartret tre tørlastskibe En metode, selskabet ofte har brugt, lyder det til ShippingWatch. Nike forventer at mangle varer de næste kvartaler.

Frosset kaffekoncept henter stor investering

Folkene bag et amerikansk kaffekoncept, hvor man lynfryser friskristede kaffebønner, så de holder mere af smagen, har hentet, hvad der svarer til knap 225 mio. kr. i en investeringsrunde.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier