FødevareWatch

Norsk Nemlig.com-pendant går efter landets discountsektor

Priserne på dagligvarer i de billigste norske kæder skal matches, når man handler ind hos netbutikken Oda, siger stifteren.

Karl Munthe-Kaas stiftede sammen med ni andre netbutikken Kolonial.no i 2013. I foråret skiftede forretningen navn til Oda.no. | Foto: PR/Kolonial.no

I forsøget på at få endnu flere nordmænd til at købe dagligvarer på nettet, introducerer netbutikken og Nemlig.com-pendanten Oda nu et prismatch med varerne i landets Rema 1000-butikker.

Det skriver bl.a. Dagens Næringsliv.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Leje af skibe er langtfra et ukendt fænomen for Coca-Cola

Det vakte stor opsigt, da en chef fra Coca-Cola for nylig meldte ud, at selskabet grundet pressede forsyningskæder havde chartret tre tørlastskibe En metode, selskabet ofte har brugt, lyder det til ShippingWatch. Nike forventer at mangle varer de næste kvartaler.

Frosset kaffekoncept henter stor investering

Folkene bag et amerikansk kaffekoncept, hvor man lynfryser friskristede kaffebønner, så de holder mere af smagen, har hentet, hvad der svarer til knap 225 mio. kr. i en investeringsrunde.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier