FødevareWatch

Forsmag på ny Coop-strategi: "Butikkerne skal sættes mere fri"

På trods af en fremadbrusende discountsektor vil kernen i detailkoncernens næste strategiperiode fortsat ligge på brugskæderne, siger Coops direktør, Kræn Østergaard Nielsen.

Foto: Finn Frandsen

En ny strategiperiode står for døren i detailkoncernen Coop, og i løbet af efteråret vil direktionen fremlægge den næste treårige strategiplan.

Strategiperioden kommer efter halvandet år med voldsom coronavækst, der på denne side af sommerferien er blevet erstattet af det, der betegnes som vækst på mere normalt niveau i detailsektoren

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Frosset kaffekoncept henter stor investering

Folkene bag et amerikansk kaffekoncept, hvor man lynfryser friskristede kaffebønner, så de holder mere af smagen, har hentet, hvad der svarer til knap 225 mio. kr. i en investeringsrunde.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier