FødevareWatch

Svensk detailkoncern fik sat mere skub i fremgangen i andet kvartal

Den svenske Axfood-koncern trådte ud af første halvår med vækst på både top- og bundlinje. Sammenlignet med årets første kvartal har koncernen fået sat mere gang i fremgangen i lyset af færre rejserestriktioner, lyder det fra koncernchefen.

Foto: Axfood

Den svenske detailkæde Axfood løftede resultatet et nøk op i årets andet kvartal.

På bundlinjen landede koncernen på 455 mio. svenske kr. mod 446 mio. kr. i andet kvartal sidste år, fremgår det af koncernens kvartalsrapport.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Stor uenighed om omfanget af sexismesager i restaurationsverdenen

Flere restauranter er begyndt at få øjnene op for sexisme- og chikaneproblemer, men der er grundet få indberettede sager uenighed om, hvor stort problemet i virkeligheden er. ”Bare fordi, der ikke kører nogle sager, betyder det ikke, at der ikke er et problem,” siger talsperson fra 3F.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier