Britisk onlinesupermarked kigger mod europæisk udvidelse

Teknologi- og dagligvareselskabet Ocado har haft stor succes under pandemien i Storbritannien. Nu øjner selskabet muligheder i resten af Europa.
Foto: Ocado/Reuters/Ritzau Scanpix
Foto: Ocado/Reuters/Ritzau Scanpix

Kunderne er strømmet til onlinehandlen det seneste års tid, hvilket har givet den britiske teknologi- og dagligvareaktør Ocado masser af medvind i sejlene.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også