FødevareWatch

Britisk onlinesupermarked kigger mod europæisk udvidelse

Teknologi- og dagligvareselskabet Ocado har haft stor succes under pandemien i Storbritannien. Nu øjner selskabet muligheder i resten af Europa.

Foto: Ocado/Reuters/Ritzau Scanpix

Kunderne er strømmet til onlinehandlen det seneste års tid, hvilket har givet den britiske teknologi- og dagligvareaktør Ocado masser af medvind i sejlene.

Nu kigger selskabet efter nye muligheder på det europæiske fastland. Det skriver Financial Times.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Pernod Ricard køber online whiskykæmpe

The Whisky Exchange er onlineforhandler af knap 4000 forskellige skotske whisky-mærker i over 30 lande. Handlen skal give den franske koncern mere viden om markedet.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier