FødevareWatch

Espresso House jagter 10.000 kaffeabonnenter

Med en genåbning af kædens butikker ser direktøren en mulighed for at fange kunder på farten med filterkaffe ad libitum.

Foto: PR / Espresso House.

Espresso House vil have fat i hverdagskunderne og i et forsøg på at få det til at ske har kaffekæden lanceret en abonnementsordning på filterkaffe.

Abonnementet koster 139 kr. om måneden, og med det kan brugeren hente en ny filterkaffe i timen i en af kædens butikker. Det fortæller kaffekædens danske direktør Claus Skovfoged i et interview med FødevareWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Arla vinder klagesag om greenwashing

Fødevarestyrelsen har frikendt mælkeproducenten Arla i anklage om greenwashing. Foreningen bag klagen kalder afgørelsen "skuffende" og trist for forbrugerne.  

Tre restauranter lukker grundet smitte i populær ferieby

Tre restauranter i Skagen har valgt at lukke, fordi deres personale er ramt af smitte med coronavirus efter en af årets travleste turistuger i byen. Der kan endnu ikke aflæses en generel smittestigning i SSI's tal, men en ekspert opfordrer til at holde øje med smittesituationen.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier