FødevareWatch

Coop-formand: Vi skal i offensiven og vinde det tabte tilbage

Lasse Bolander mener, at Coop Danmark har sat for mange markedsandele over styr de seneste år i salget af dagligvarer til danskerne. En ny strategi og stil skal ændre på det. Han går efter i foråret at blive genvalgt til tre år mere som Coop-formand.

Lasse Bolander blev i 2008 valgt for første gang til fomand for Coop Danmark, der nu ejes af 1,9 millioner danskere. | Foto: Stine Bidstrup/ERH

Mens dagligvarekoncernen Coop Danmark over de seneste år er faldet tilbage på den front, har konkurrenten Salling Group indtaget positionen som nummer ét på det danske marked. Det målt i markedsandele.

Står det til bestyrelsesformand Lasse Bolander i medlemsejede Coop skal der ændres på den situation.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier