FødevareWatch

Fire fødevaretendenser der rykkede i Coop i 2020

I en Coop Analyse-gennemgang af syv klare tendenser, der beskriver 2020, har fire føde- og drikkevaretendenser fundet deres plads.

Salget af mel steg i 2020 med 21 pct. i forhold til året før. | Foto: Jens Dresling/Ritzau Scanpix

I et 2020, der på alle måder kan betegnes som usædvanligt, har Coop Analyse hevet syv tendenser frem, der på hver deres måde har været med til at tegne året der gik.

Øverst på tendenslisten, som Coop har sendt ud som pressemeddelelse, finder man mundbind og toiletpapir, der i stor stil blev hamstret tilbage i marts, da landet første gang blev lukket ned. Mundbindene blev en noget større del af danskernes hverdag, da det fra 22. august blev obligatorisk at bære mundbind i offentlig transport.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier