FødevareWatch

Coop-topchef vil fordoble discountomsætningen

Med afsæt i Fakta og Coop 365-konceptet skal Coops lavprisbutikker løfte omsætningen til det dobbelte i fremtiden, siger Kræn Østergaard Nielsen.

Kræn Østergaard Nielsen, topchef i Coop. | Foto: PR/Coop

Mens der under Peter Høgsted var stort fokus på supermarkederne og at løfte danskernes lyst til at bruge lidt ekstra af husholdningsbudgettet nede i dagligvarebutikkerne, har den nye Coop-topchef også klare væktmål for Fakta-butikkerne og de nye Coop 365-butikker.

Det siger han til fagbladet Butikslederen ifølge Dansk Handelsblad.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Højere omkostninger rammer Danish Crown på indtjeningen i halvåret

Halvårsregnskabet for kødkoncernen viser fremgang på toplinjen, mens indtjeningen falder som følge af dyrere energi, transport og emballage. Salgsfokus er rettet på omstilling væk fra Kina og mere afsætning i Europa og markeder som USA og Japan. Fokus på flere plantebaserede produkter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier