FødevareWatch

Lidl bokser fortsat med tysk discount-mærkat

Om syv år vil der være 200 Lidl-butikker i Danmark. Det fortæller kædens danske direktør, der fortsat kæmper med kundernes fordomme. Fokus vil de næste år være rettet mod konkurrenterne Rema 1000 og Netto.

Foto: Joachim Ladefoged/ERH

Der er fortsat vokseværk i Lidl, hvor målet om 200 danske butikker kommer tættere på. I gennemsnit åbner koncernens danske afdeling ti butikker årligt, og derfor vil butik nummer 200 stå klar om syv år.

Det fortæller adm. direktør Dirk Fust. Videre siger han, at det særligt er i hovedstadsområdet, man vil placere butikkerne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Her skal mundbind på igen

Nye restriktioner gælder fra mandag. Mundbind vender tilbage, og der bliver krav om coronapas flere steder.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier