FødevareWatch

Alkohol hitter i nye forbrugsmønstre

Handelsvirksomheden Conaxess Trade Group har oplevet store ændringer i produktkategorierne i år. Der er kommet fart på salget af bl.a. Bacardi Breezer.

Danskerne har drukket masser af drinks privat mens nattelivet har været begrænset. | Foto: Finn Frandsen / Ritzau Scanpix

Festerne i nattelivet har været sparsomme, men vi får alligevel en øl eller en drink derhjemme. Det aftryk kan man mærke hos handelsselskabet Conaxess Trade Group, der markedsfører og sælger en lang række føde- og drikkevarer fra mere end 40 internationale brands til detailhandlen og restaurationsbranchen.

Her er der blandt andre Martini, Bombay Sapphire, O.P. Anderson og Bacardi på hylderne til at agere målestok for om forbrugerne er i festligt humør.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier