FødevareWatch

Iværksætter sender ny hard seltzer ud i 100 butikker: "Alle kæmper med næb og kløer"

Grundlæggeren bag en ny danskproduceret promillefyldt læskedrik skal nu vise sit værd på et marked, hvor flere konkurrenter ligger på lur. Også Aqua D'or-stifter planlægger at lancere en kalorielet alkoholdrik i Danmark.

Dansk findes i tre varianter med smag af henholdsvis ribs og ingefær, pære og appelsinblomst samt hyben og timian. I alt er der hidtil blevet produceret 300.000 styk. | Foto: PR/Dansk

De seneste uger har 30 Meny-butikker over hele landet forhandlet den nye alkoholiske og kalorielette læskedrik Dansk, der er en såkaldt hard seltzer. 

Bag Dansk står iværksætteren Kasper Kriby, som allerede har erfaret, at hans største udfordring som producent er den evige kamp om hyldeplads.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Frosset kaffekoncept henter stor investering

Folkene bag et amerikansk kaffekoncept, hvor man lynfryser friskristede kaffebønner, så de holder mere af smagen, har hentet, hvad der svarer til knap 225 mio. kr. i en investeringsrunde.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier