FødevareWatch

Facebook-drilleri mellem Lidl og Netto stikker af

En Netto-lastbil i indkørslen hos Lidl Danmarks hovedkvarter har kastet en drillende Facebook-tråd af sig, som i skrivende stund har mere end 5500 kommentarer.

Foto: Linda Johansen

Et opslag på Lidl Danmarks Facebook-side har i de seneste dage glødet ildrødt.

Efter Lidl onsdag lagde et billede op, hvor man kunne se en Netto-lastbil holde ved hovedkvarteret, har flere end 7700 reageret på opslaget, og til opslaget er der lavet mere end 5500 kommentarer.

Blandt de første kommentarer finder man Netto, som "skyder tilbage" med et foto af en Coop-lastbil på besøg hos Netto, men herfra stikker tråden af.

Et stort antal kommentarer fra brugere får følgeskab af kommentarer fra Lidl Danmark, der sender korte GIF-animationer af mere eller mindre relevant karakter tilbage i brugernes retning. Underholdningsværdien er tilsyneladende stor for udover de mange kommentarer er opslaget også blevet delt mere end 500 gange.

Veganere i oprør over Steff Houlberg-reklame

Københavnsk fastfoodkæde lukker

Måltidskasseleverandør overrasker kunder med algoritmer

Naturli har over 225.000 følgere: "Vi er dybt afhængige af deres indspark"

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier